Bebeğim 15 günlük. 4 gün yoğun bakımda kaldığı zaman sol gögsüm mastit olmuş gibiydi. 2 3 tane özele giderek zar zor sağdırdım gögsü açtırdım. Şimdi ise sol gögsümde süt çok az var. Sağ gögsümde süt normal gibi var. Birde sol gögsüm çok fazla yumuşak. Napmalıyım. Sütüm mü gidiyor bitiyor napmalıyım?