Gecenlerde de yazmstm bebegm alerjik mi degl mi emin degilim, bosuna diyet yapmayaym demistim. Ne zaman alerjiden suphelendim, bebegim gurultulu kaka yapmamaya basladi. Yedigim hcbir seyi duzeltmedim bu arada henuz. Neyse, 2-3 gundur kiyma ve et yedim. Bugun 2. kakasini gurultulu yapti,ilkinde ufacik kahverengilik vardi kan gbi sanki, 2.sinde biraz daha fazla idi nokta nokta yani. Ama tam kan renginde degil kahverengi idi. Sut urunlerine deglde sadece ete alerji olabilir mi sizce? Bilginiz var mi?