tatlibiranneo Tatlimomy hepsi ayrı yerlerde 😀 genelde misafirlik bardaklar hep vitrinde tabi fincanlarda orda artık sığdıramiyorum😀😀
incinmissindedii Tatlimomy çay bardaklarımız aynı desenli olanlar 😂 satılıyo mu onlardan daha ben bulamadım yengem çok beğenmişti ona hediye alacaktım 🥰
Tatlimomy incinmissindedii valla ben ceyizime almıştım bimden 😂3 yıl önce taş gibi çıktı makinede sdce üst kısımdaki goldluklar gitti okdr ama goldsuzda çok hoş kibar duruyor şuan satışı yok diye biliyorum 😂
incinmissindedii Tatlimomy bana da kuzenim ev hediyesi almıştı çok beğendim gold kısmı gitmesin diye makineye hiç atmadım kıyamadım ama elde yıkayınca hafiften gitmeye başladı tabi 😂 neyse başka güzel desenli bardak bakayım o zaman napayım 😂😂
Tatlimomy berikomoms oh mis gibi düzen 😂😂 Kız orta rafta sağ köşedeki magnlya bardagimi nerden aldın onu kizzzz 😂😂
Tatlimomy incinmissindedii Artk sadeden yanayım ben çünkü desenli olunca makineye atilmio uğraştıriyir 😂
incinmissindedii Tatlimomy dimi renkli bardaklarımı atamıyorum renkleri gidecek diye bende o yüzden şekilli şüküllü desensiz renksiz bardak alıyorum 😂😂😂
Tatlimomy incinmissindedii Bir sonraki bardak takımım şu kulplu olanlar varya ondan olicak yine sade ama kulplu Rafta gördüğün o boncuk serisi çay tabak altlığı her takıma uyum sağlıyor ondan temin et kendine bazen sklıyorum onu kulaniyorum Nescafe bardakların altına bile oluyor yani😂
incinmissindedii Tatlimomy Ay evet onlar da çok güzel onları da beğeniyorum ama tabi önce kendime bardaklar için yer açmam yada yapmam lazım😂😂😂
ikiprensannesi53_ Tatlimomy tamam güzelmiş bardakların 😆😆😆😆😆 da kimse linclemesin ama böyle Bi post nedenn ama karışık ama düzgün sıralı ne fark eder ki
Tatlimomy ikiprensannesi53_ Karışik olan atmasın mi dedim veya düzensiz olan atmasın mi dedim isteyen her türlü atabilir Sırf yorum yapmak için yorum yapıyorsunuz şuan gereksiz Böyle bir post neden diyorsun can skntisi istiyen her türlü post açabilir sen buna karisamazsin @HappyKids
Ogulluana Tatlimomy paramı bardağa harcamıyorum yetecek kadar var yani çekip atacağım bir dolabım yok onun için😀