2kizannesi466_ Pazar günü aile arasın da kızımın 3 yaşını kutlicaz. Daha karar veremedim ne yapacağıma,sizler evde nasıl süslemeler yaptınız acaba buraya resim atabilir misiniz fikir olur bana 🥰❤😊
kirikkalp 2kizannesi466_ ben sade pasta ve balon süsü ile yapmıştım Çok abartılı sevmiyorum ya büyüyünce zaten onlar istediklerini seçecekler ☺️