Kızlar dolap uygulaması kendini baya aştı,komisyon ve kargo ücreti almış başını gidiyor satıcı olarak bizlere birsey kalmıyor bütün kazancı kendıne alıyor lütfen dolap destege şikayet edelim 20 ocakta uygulamayı tatil moduna alalım ( Birlikten kuvvet doğar)