gizemgvrcn Kızlar 12 günlük bebeğim var gaz sancısı çekiyor sab simplex kullandınız mı kullandıysanız kaç damla kullandınız nasıl kullandınız? bide gece ilk defa balgam vardı boğazında çıkarınca rahatladı balgam neden olur bebeklerde? burnu tıkalı değil açık
aysglerden gizemgvrcn canım bebek doğarken yuttuğu şeyleri temızlıyecek demıstı doktorum bana kusması normal senın balgam dedıgın oda olabilir yahu gariplik bir durumu yoksa yada odanın nem ayarı olup degılse