Kizlar 3 yaşında bir kizim var. Merak ettigim bir konu icin danişmak istedim. Genel olarak odasında tek başına oyun kurup oynuyor ama ben onu cok bosluyormusum gibi hissediyorum. Gelisimi icin tek mi oynamasi iyi yoksa benimle mi yeri geldiginde oyna dediginde oyun oynuyorum ama genelde tek basina oyun kurdugunda mudahale edip oyun oynamiyorum iyi mi yapiyorum kotü mi bilemedim sizler ne dusunuyorsunuz