Iyi aksamlar hanımlar 4 ay 13 günlük bebeğimi bugün yüzündeki kızarıklıklar icin cildiyeye götürdüm kuru egzama olduğunu söylediler krem ve zaditen adında damla verdiler akşam kilosuna göre verdim bebegim 7 buçukta verdim normalde 45 dakika da uyanan bebeğimi 9 da uyandırmaya çalıştım uykusunu alamadığı icin huysuzluk yaptı uyumak istedi ve geri yatırdım bu saat oldu hala uyuyo damlanın reçetesini okudum ilaç uyku ve sersemlik yapabilir diyo acaba ilaçtan mi yan etki falan mi yaptı yada yoruldu mu anlamadım bu damlayı daha önce kullanan falan varsa bisey desin lütfen bebegimin uyuduguna sevinemiyorum bile uzun oldu hakkinizi helal edin🙄