Kızım 7 ay 11 günlük. Biz 5 ay 10 günlük iken ek gıdaya başladık. Çok iyi gidiyordu bir kez bile öğürmedi kızım tadimlarin hemen hemen hepsini de sevmişti. Daha sonra muhallebi türü irmikli şeyler denedim sevmedi asla. Sonra çorba denedim sevmişti. 1 ay önce korka korka yumurta sarısı verdim korktuğum da basıma geldi baya şiddetli alerji oldu. Her yeri kızardı kabardı gözlerini kasımaya başladı gözleri kızardı küçücük kaldı vs vs. Ondan sonra kızım ek gıdadan çok soğudu. Yemiyor hiçbir şey. Hani tarhana çorbası, yoğurt çorbası vs bunları seviyordu yine yiyordu ama şimdi hiçbirrr seyyy yemiyor. Çok yoruldum 😔
Sadece yoğurt yiyor. Kahvaltı da tek yediği zeytin ve labneydi bugün oda yok. Napicam ben Allah aşkına bir şey söyleyin. Ara mı vereyim ek gıdaya ne yapayım ben. Başına gelip geçti düzeldi diyen var mı?
Bana bir fikir verin 😔
Bebe bisküvisi falan yapayım diyorum ama eminim onuda yemeyecek. Tatlı olan hiçbir şey yemiyor zaten pekmez, muz, elma hiçbirini yemiyor. Napicam ben o ağlıyor yememek için ortalığı yıkıyor, bende onunla ağlıyorum nerdeyse çok bunaldım 😢