Arkadaşlar merhabalar, ben öğretmenim ama devlette kadrolu değil bir ara özel okulda çalışmıştım ama ordan da doğum öncesi çıkmıştım evde özel ders veriyordum. Tabi şu an doğum sonrası evdeyim özel derste veremiyorum bebek olduğu için oğlum 4 aylık olacak neredeyse onu da bırakıp işe başlamak istemiyorum 1 yaşına kadar en azından. Ama yılbaşından sonra dükkan ve ev kiralarımıza gelen zamlardan dolayı zorlanacağız eşim birşey demiyor ama ben eve birazda olsa katkıda bulunmak istiyorum. Evden çalışarak online şekilde para kazanan var mı? Online sitelerden çeviri falan ya da online o tarz ne yapabilirim. Araştırıyorum ama dolandırıcı sayfalara denk geliyorum