Bebeğim bugün 4 aylık oldu 3 gündür beni çok yoruyor ne kucakta durmak istiyor ne yatmak istiyor ne oturmak istiyor ne gezmek istiyor çığlık atıyor ağlıyor o kadar zor bi bebek oldu ki şaşırdık kaldık gece saat başı kalktı uyuması çok zorlaştı aynı durumu yaşayan var mı 😢😢