berilberra eşime kazak aldım, gömlek, parfüm ve diz üstü bilgisayar.Bilgisayar haricinde hiç birini beğenmedi.Kendisi; "insana doğum gününde kıyafet ya da parfüm alınmaz"diye düşünüyor.Sonra bıraktım.Pasta alırım ya da yaparım,onla yetiniyor şimdi 🤷🏻♀️