Esradmrr anlAdım 3 ay üzeri ise sıkıntı olabilir diye söyleyecektim. Vermeden buzluktan Çıkarıp kendi kendine eritmeniz erimiş sütü benmari usulü ısıtmanız doğru yönde etkiler. Bu aşamalarda herhangi bir hatada sütde değişiklik olabile. Veya arkadŞın dediği gibi buzluk kokusu olabilir bebeğini bunj hissediyor olabilir, birde o çözüme bakın bakalım