Arkadaşlar 6. Aydan sonra mamalarda biberon yerine alıştırma bardağı kullanan var mı oluyor mu? Şuan sadece emiyor biberonu reddetmişti sütüm azalır da mama ihtiyacı doğarsa (kilo alımı biraz azalmıştı çünkü) 6. Ayda alıştırma bardağı ile veren var mı? Yoksa sadece su için mi onlar