Defneannesi_ Rota aşısı yaptırdık bugün ama kızım aşırı derecede ıkınıyor ağlıyor ve uyumuyor doktor ishal olabilir dedi ishal değil şuan kaka yapmadı daha ama sürekli sancılı böyle olan var mı ? Ne kadar sürdü bu durum lütfen yardım edin ?
Minnakbebek Defneannesi_ devlet zaten yeterince aşı vermiş yanı gereksiz icerisinde bi madde vardı unuttum suan baya zmaan gecti eltim sağlıkçı doktrluk okuyr suan bu aşıyi ben kizima vurdurmadim hicte birseyi yok yazık gunah küçücük bebek yani eltim bile pisman oldu yaptırdığına 2 eltim var buarada yurtdışında kimse yaptırmıyor biz turklerde var boyle hemn bisi olacakmis korkusu.....nacizane fikrim
Pelinak Defneannesi_ bizde dün yaptırdık ve anlattığınız durumun aynısı oldu. Doktor ishal yapar dedi ama tam tersi oldu dünden beri tuvaletini yapamıyor. Birde iştahımızdada azalma oldu sanki
ekinay Bazen ishal yapmayıp gaz sancı yapıyor benim kızımda ishal olmadı ama gaz ve sancı oldu kqrnı ağrıdı 2 3 gün
Defneannesi_ ekinay benim kızımda aşırı sancılı bu sabah yaptirdik aşıyı keşke yaptirmasa mıydım diye düşünüyorum şimdi . Gece felan uyumadı mi sizin de kızınız
AliEmirveAnnesi Bende bugün yaptırdım aşı sonrasında uyudu biraz ama bi huysuzluğu olmadı. Kakasını önce yapmıştı. Ateş çok nadir yapar dedi ama ateşide yok. Olsaydı Calpol vericektim bi çay kaşığı.
Defneannesi_ Benim kuzenim yaptırmadı sonra çocuk ishal oldu dört gün hastanede yattı zayıfladı rota virüsü dediler bende ondan yaptırdım
annesininaslani Defneannesi_ rotayı bilmem Ama dördüncü ay aşımızda aynı şeyleri yaşıyorum şuan gazı var gibi kıvranıp duruyor hatta bunun için bende bir post açmıştım aşılar neden böyle yapıyor bilmiyorum aşı sonrası bebeklerin huysuzluğu belki Bundan kaynaklı dün gaz damlası verdim Bayadır vermiyordum