Kizlar normalde Bepanthol kullanıyordum ama eczanede yok diye birde uyguna geliyor diye ikili olarak gittim mustela aldım hiç sevmedim ya belkide Bepanthole alskik olduğunuz icindir bilmiyorum bebeğimin cildine pek iyi gelmedi ikili olduğu için birini açtım mecbur bitircem onu diğeri kapalı kutuda fotoğrafta yukleyebilirsem yukkicem bakarsınız 2 gün önce aldım İzmir’de yasiyorum kargo yapabilirim isterseniz 100 g olan var elimde almak isteyen varmı elimde patladı resmen bunu satıp Bepanthol alcam o daha pahalı ama yapacak bişey yok bebeğimin cildine iyi gelmedi valla bu arada 100 g 200 TL den satıyorum bilginiz olsun