kubra_93 4 aylık bebeğim bağırsakları mikrop kapmış doktor antibiyotik balşadı 5. Gün hala ishali geçmedi ara ara yeşil arada sarı oluyor yaşayan var mı yeşil olması normal mi kaç güne geçiyor çok üzülüyorum
Kuzularinanasi kubra_93 10gunde toparlar sanirim.antibiyotigi kac gun dediyse harfiyen icirin.eksik icirmeyin sakin.emiyorsa bol bol emzirin.su icirin