Beyzaaaaaaa bol su için stres yok daha bebişim 7bucuk Aylık Allah’ım şuan istemiyorum.ben bebeğime zor yetiyorum.suan isteyen Herkese nasip et.ama vakti gelince İstediğimde sapasağlam sağlıklı hayırlı Salih Saliha amelli bebekler nasip et amin.cuma günü hürmetine amin diyen arkadaşlara da o şekilde nasip et 🤭🤭🤭🤭hep duam bu yönde .hamile değiliz .sadece stresli ve yorgunuz .ben korkmuyorum çünkü gerçekten bünyem alt üst oldu yorgun uykusuz aç susuzum🤣🤣🤣