1ipek1ceren aynen öyle yap bir süre görmesin o oyuncağı şöyle 9 10 aylıkkken bir daha çıkar o zaman belki oynar benim kızım 1 yaşından sonra bayıla bayıla oynadı şarkı açıp poposunu oynatıyordu. Benim kızımın 7 aylıkken kitaplar çok ilgisini çekiyordu zeka kartları renkli plastik toplar bunlar lâ zaman geçiriyordu bir de büyük legolar var ya parçları büyük olan hani onlarla saatlerce oynardık