Kızlar merhaba 19 aylık bir kızım var çok şükür iyiki var eşimle boşanma aşamasındayız yani 2022 yılı Ekim ayında açtım davayı o zamandan bu zamana bir kuruş nafaka ödemedi bende kızıma bakmak için çalışıyorum ama şu 1 haftadır kızımın uyku düzeni yok geceleri oturuyor sabah 6 da uyuyor bende 7.30 da evden çıkmak zorundayım ailemle kalıyorum annem bakıyor gündüz ama geceleri şu bir haftadır bize haram sabah işe geliyorum ama resmen ayaklarımı sürüye sürüye gidiyorum işe sizde durumlar nasıl bu durumu yaşan var mı uyku düzeni eski haline dönermi kafayı yicem artık