minikveannesii biz merkezde bir otelde kaldık ama hiç tavsiye etmiyorum çok kötüydü. Yorumlara inanıp gittik kaldık ama birdaha asla. 2 geceliğine. 200 lari verdik ama kahvaltı yoktu. Oda o zaman 2bin yapıyordu. Tavaduri diye bir yerde yemek yedik yemekleri güzeldih
Khalkali ( her çeşitten hıngel) 4 lariydi , haçapuri yedik birde oda yanlış hatırlamıyorsam 10 lari falandı. 2 laride kolalara verdik. Yemeği güzeldi ama biz domut eti muhabbetinden dolayı türk lokantalarını tercih etmek istedik. Sahilde ali ve ninoya giderken liman rest. vardı türk kahvaltısından herşeye vardı zaten hiç yabancılık çekmezsiniz resmen türkiyeden fazla türk vardı. Avrupa meydanı güzeldi ama biz yılbaşı için gittiğimiz için baya aktivite eğlence falan vardı normalde cok iyi sayılmaz piazza da öyle övüldüğü kadar yok dona pastanesi güzeldi. Caddeleri güzeldi. Kahvr mekanları genel olarak iyi ve otantkti. Ali nino var zaten sahilde alfabe kulesi vs. Biz birde avmleri gezdik güzel ürünler vardı türkiyede olmayan farklı çikolatalar vardı çok ucuzdu türkiyeye göre tabiki eşim ps aldı türkiyede 25 binken 13 küsüre geldi bize taxfree ile. Onun dışında halkı çok kaba ve kötü davranıyor. Cok pisler. Aparmandan aparmana koca koca camasır ipleri serili dışarda kurutuyorlR cok trafik var. Tabiki yinede hiç görülmediyse görülmesi gereken bir yer. Herkes gelince tiflisede gidin diyorlar bizim zamanımız yoktu diğer gidişimizde tiflise gitmeyi planlıyoruz tren ile