Denizanne oğlum 1yaşında, gündüz en fazla yarım saat uyuyor, 15dk da uyandığı bile oluyor. Ve ben yarım saat uğraşıyorum zaten uyutmak için. İnan uyandığında sinirlerm bozuluyo😞😞😞😞 bugün bi komşu kahvaltıya çağırdı 11gibi gittik 2de kalktık. Torununa bakıyor kadın. Biz gitmeden torununu uyutmuş, 3gibide uyanır dedi. Şokk oldum. Maşallah Allah nazarlardan korusun, sordum nasıl olduğunu. Uykuyu seviyor diyor🙄