Dün 7 günlükken göbek bağı düştü Bebeğimin, ama sürekli kıyafetlerinde kan lekesi görüyorum. Doktor da antibiyotikli krem verdi ve iki gün içinde geçer dedi. Evham yapıyorumdur inşallah ama çok korkunç şeyler yazıyor internette de. Tedirginim açıkçası. Başına gelen var mı ve varsa ne yapmıştınız