S-oy Doğru söylüyorsunuz ayıla bayıla her yıl gittiğimiz içmelere bir tek hamile olduğum yıl gidemedik o yıl da yangın olmuştu zaten, plajda ayaklarımızı uzatıp izlediğimiz o güzel manzara gecen yıl gittiğimizde kaybolmuş masmavi denizi köpüklü ve yeşil renge dönmüştü, dalga çoktu, otelin hiç havuzuna uğramayan biz sadece 5 günün 1 gününü denizde geçirdik otelin havuzunda takıldık çok üzüldük ama yine de güzel seviyorum ben :) karavan zor olur diye düşünüyorum ya şahsen ben kendim tercih etmem çocuk ile zor 🙁💕