DilaraAA3536 Belcim30 ay çok mu pahalı olmuş fiyatlar hakkında pek bilgim yok öyle eşime aldırıyorum hep
Belcim30 DilaraAA3536 😁😁😁 güzel cvp 💃 ve evet kaşar çok pahalı bir ürün oldu artık.. Ve üstündekiler dökülmüyor zaten elimize alıp yiyoruz yada çatal bıçak neyse ne kadar dökülebilir malzeme
AgentMom DilaraAA3536 sevmediler , tüm peynirleri yiyorlar onu sevemediler. Lastik gibi geliyormuş öyle diyorlar