Selamlar güzel anneler🙋🏻♀️ Bebeğim 2 buçuk aylık ve ilk 1 ay hep salonda tv açıkken gündüzleri müzik açıkken uyuyordu öyle uykuya dalıyordu. Evde ne gürültü varsa uyanmıyordu. Taa ki bu aya girdik kızım değişti.😥 Evde kucakta dolaşarak uyuyor memede uyumaya alışmıştı dedim tam uyku bunaltıyor ve memeyide istemiyor. Evde dolaşcaksın ve ninni söyleyeceksin evde hiç ışık açık olmayacak (sadece eşim salonda tv izliyor ve bi tane de abajur açık) bi tek o ışıklar var. Ben evde dolanıyorum öyle uyuyor yatağa koyup kundak yapana kadar uyanıyor(Kundaksız uyumuyor) , sonra tekrar yatakta sallıyorum uyuyor diyorum az önce yanında uyuyorken pijamalarımı giyiyim dedim bi çıt sesine uyandı Allahım kafayı yicem, yatakta dönme seslerimize bile uyanıyor, herkes sese alıştır ışığa alıştır diyor ama onu yaptığımı düşünüyodum başta seste uyuttum falan şimdi eşime veriyoeum bazen uyutsun diye o da tv izlerken ayağında sallıyor yok ağlıyor uyumuyor, ben alıyorum sessiz yere gidiyoeum dolaşıyorum uyuyor hemen, nasıl alıştırcam daha 2 buçuk aylık alışırsa şimdiden alışır diye düşünüyorum kendiliğinden huyu değişti ne yapacağım bilmiyorum benimle aynı sorunu yaşayıp düzelten var mı? Varsa nasıl yaptınız? Sese nasıl alıştı? Yardım edin noooluurr evde hiç bir şey yapamıyorum ne gece ne gündüz!!!!😰😰