Kızlar merhaba bebegim 7 aylık olacak. 3,5 ayda başladı meme reddi ve be yaptıysam düzelmedi. Kilo alımıda durunca mamaya başladı. Ancak onu bile 90 cc bir öğünde içirine kadar canım çıkıyor. Sütüm zaten bitti gibi. Ek gıda hiç yemiyor. En son mama alalı 5 saat oldu ancak 60 cc fln şimdi 90 cc yaptım yine içmedi. Sürekli ağlıyor. Şu dişide çıkmadı bi. Psikolojim kalmadı hayattan sogudum canımdan bezdim. Hasta olacak diye korkuyorum. Doktor nutrigen üzüm verdi iştah açıcı onu kullanmaya başladım. Başına gelenler var mı? Ne yapabilirim?