QueenMommm Ev ısınmıyor doncam yerler buz gibi 40 da yakıyorum ev 3+1 ısınmıyor sizde durumlar ne kapı camlardan soğuk geliyor bide 😒
ahlelele_ahlelas QueenMommm alt kat üst kat yakmıyorsa ev zor ısınıyor. Camların arasına sünger çekin faydası oluyor.
QueenMommm Gunesnil_23 aslında kar yağdı hava baya soğudu ondan sonra geldi bu soğukluk bi an önce erimesi dileğiyle
prens_prensesannesi QueenMommm salonu ve bir odamı kullanmadığım için yakmıyorum diğer yerler 45te yanıyor
Melis1706 QueenMommm 60 ta yakiyoruz kombiciler ayarladi onuda biz dokunmadik bide termostat var oda 23,5 ta ayarli
Uykusuz-annee QueenMommm bende yeni eve taşındım 3 petek yakıyorum daha oturtamadim kaçta yakicagimi 45 e aldım o iyi gibi evin içi 22-24 derece geceleri
Merveozerr96 Normalde 38de yakıyorum ama 3 4 gündür çok soğuk 40 a aldım. Evin içi çok sıcak tişörtle geziyorum herkes şaşırıyor. İç ve dış cephede kaplama var altım üstüm baya yakıyor ondan sanırım