cimcime1018 Ygmr124 76yla doğum yaptım eve gittigimde 65tim. Ama bende çok ödem ve şişkinlik vardı onlar gitti diye düşünüyorum. Şuan 61 kiloyum bebeğim 8 aylık. 5 kilo daha vermem lazım 😄 Çok düşünme kilolar bı şekilde gidiyor bebeğine odaklan. Bebeğin ne kadarlık
Gizmokzilla Ygmr124 zaten hamileliğimde 6 kilo almıştım, eve gelince hepsinin gittiğini gördüm. Tabi şuan oğlum 17 aylık o kiloyu 2 katı olarak geri aldım konumuz bu değil 😅
ozgec Ygmr124 toplamda 17 kılo almıştım hamılelıkte suan bebekle ugraşmaktan ve normal dogum sebepli cok odemde vardı 20 kılo verdim
ozgec Ygmr124 verırsın ınsallah bırsey olmaz ben hamılelıgımde ıyıkı cok yemısım suan hersey gaz dan dolayı yasak bide süt alerjisi cıktı yıyebıkdıgını ye😂 hayırlısıyla kucagına alırsın ınsallah canım
ttrck Ygmr124 4 kilo eksik görmüştüm, sonra 5 gün içinde toplam 10 kilo gitti. Sonraki 2 haftada da 5 kilo gitti .. çocukla uğraşmaktan gitmeye devam ediyor yakında ne olucam bilmiyorum 😂
fatma___ Benim sezeryan doğum 85 ile girdim doğuma doğumdan sonra 75 oldu 6 aylık olacak bebeğim şuan 65 daha 10 kilo fazlam var ama sıfır diyet spor yapmadım aksine çok yedim yinede gitti.