Pialvi özelde takipli olduğum doktorda taktırdım istersen genel anestezi bile veriliyo korkarim dersen ben korkuyodum ama doktorum candır çok güvenirim kendisine civar illerden çocuğu olmayan bircok hasta geliyor ona ve tedavi sonucundan çoğu kişi çocuk sahibi oluyo benm arkadaşımin yillarca çocuğu olmadı aynı doktora gidiyoruz sürekli düşük yapıyodu en son ikiz hamile kaldı iki tane oğlu oldu sonra tekrardan gebelik istedi yine aynı doktorda tedavi gördü yine ikiz erkeklere hamile kaldı şuan 4 tane oğlu var neyse doktorumu bukadar ovdugum yeter sorunun cevabına geçelim 😂😂 tam görmedim ama çatala çıktım doktorum önce rahim ağzına küçük bir kesi aticagini söyledi makasla bı kesi atti acimadi çok sinek ısırığı gbi bı histi sonra sprail i makas tarzi bseyle tuttu içeri yerleştirdi USG ile baktı yerine oturmuş mu diye yerine oturmuştu ben çok korkuyodum ama inanın hiç acimiyo korkulacak bsey de yok 🥰