Kızlar 23 günlük bebegım pişik değil ama önlem amaçlı pişik onleyıcı kullanıyorum kullandığım marka seba med 300 lira hızlı bıtıyor güç yetmıyo ay ortasında. Uni baby pişik önleyıcı daha uygun fiyat olarak sizce degısıklık yapsam bişey olurmu tecrübeli anneler yazarmısınız