Mgf şu an oğlum da 15. Ayında ve 3 tane diş geliyor sanırım. Azılar da çıkıyor. Bu dönemde kullandığınız, çocuğunuzu rahatlatan bir şeyler var mıydı? Benimle de paylaşırsanız çok sevinirim. 2 gündür çok canı yanıyor. Tetagil veriyorum. Ateşi çıkıyor günde en fazla iki kere calpol veriyorum. Başka yapabileceğim bi şey var mı? 😞