Ceycey001 Aminehumamoms e bebegin bezi ben ilk dogdugunda almıstm bi paket hiç memenun kalmadım bidahada almadım
haydii yigitozge aaaaaaa bio natural olan mi diğeri hiç güzel değil ben çok memnun kaldım bebekten bebege değişiyor demek
gunes0312 Aminehumamoms bebeğime sleepy aldım yeni doğan pişik yaptı hiç kullanılmadan 2 paket kaldi sonra baby me ye geçtim 1 aydır onu kullanıyorum memnunum şuan.
yigitozge haydii naturali de denedim bio naturalide ama hep sızdırdı erkek bebek ondan dedim kapatırken p.pisini asagi indiriyodum fln ama ona ragmen taştı. Pişik yapmıyo ama taşıyo gündüz bile sızıyodu
Maka_Paka Aminehumamoms Evet sofio ve beby me degisimli kullanıyorum. Baby me indirime girdikçe alıyorum
alpik3461 Aminehumamoms kilot bezinden memnunum bide goon var yine ebebekte onun kilot bezinide kullanıyrm
08_nisan__2022 Ben kullanıyorum bazen ara ara molfix kullanıyoruz bulamazsak baby me kullanıyoruz çok güzel pişik yapmadı hiç pişik kremi de sudocrem kullanıyoruz ☺️