Kızlar alyansı küçük geliyor kararıyor vs bahane ederek takmadığı yüzüğün yenisini mi alayım?
Çalıştığı yerde su yok evden şişe götürüyor normal pet şişe ile kahve falanda çok sever ama ısı geçirmeyen bi termosumuz yok hani bu yeni büyük mataralardan ve bardak boy termos mu alsam?
Bide spor yapıyor boks torbası olsun istiyordu ondan kum torbası mı alsam?
Yoksa sadece güzel bi akşam yemeği mi yesek dışarda? ( Çok dışarda yemek yiyen insanlar değiliz 4 yıldır evliyim dışarda hiç kahvaltı yapmadık mesela oda olabilir)
Bütcemde çok yok gönül isterki hepsini yapayım ama 🤷🤦