Çokk zorlanmıştım bende hala zorlanıyorum 6 aylık bebişim ama aslaaa durmuyor odadan çıktığım an sanki biri cimcikliyor gibi çığlık kıyamet..
Genelde uyuduğu zamanlar toplama işlerini hallediyorum artık ne kadar toplayabilirsem..
Ya da eşim evdeyse o baktığı zamanlar rahat rahat toplayabiliyorum.
Onun haricinde genelde akşam derin uykusundayken yapmayı tercih ediyorum sabahta süpürge falan görünce duruyor biraz..
Ama detaylı temizlik falan yok anacım hayal yani,yemek yiyebiliyorsam şükür ediyorum😄