Merhaba arkadaşlar. Oğlum 4. Ayına girdi ve sünnet yaptırmak istiyorum özel pahalı diyorlar devlet de yapıyorlarmi yapmıyorlarsa mecbur yaptırmam lazım özel hastane de daha fazla gec olsun istemiyorum ilk oğlum 3 aylıkken oldu rahat geçti. Sanırım büyüdükçe zor olur tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler 🌸