Bilge_94 Merhabalar 1,5 yaşında oğlum saç düzleştiricisine dokunarak eli yanmıştı sonra iyileşti fakat orta parmağının üstten ilk boğumu yapışık gibi olduğu için parmağı bükülü kaldı doktor geziyorum başına gelen var mı