Biz aptamil progamin as kullanıyoruz. Gayet memnunum. Neocateyi içmedi sanırım daha kokulu o aptamile geçtik birşey sorucam bende size alerji maması kullanmaya başladığınızdan beri bebeğinizin kakası sizin de çok koyu yeşil mi siyaha dönük. ? Mamadan dediler ama kaka tahlili yaptırmayı düşünüyorum