ahhsseen54 abimde var,cildinize çok güzel bakmanız gerekşyor.
abim kışın sakaryada askerlik yapmıştı hiç unutmuyorum yemn törenine gittiimizde soğuktan suratında tüp patlamış gibiydi çok üzülmüşütüm.
cildinize güzle bakın,baharatlı ürünler tüketmeyin,acı yemyin en azındna abim bunlara dikkat edince iyi geliyor