Telefon elimdeydi ama bir anda kaydı köşesi bebeğimin kafasına (alnına) geldi, o an ağladı hemen beze soğuk bir şey sardım alnına koydum. O an ağladı ama ondan sonra ağlamadı. Hareketlerinde herhangi bir sorun görmedim. Ve o olay olduktan sonra 2 saat kadar uyutmadım. Başına gelen var mı?