Senossss 15 aylık sabah hep 7de ayaktayız uykusu çok seven biriydim hala kabullenemiyorum akşam 8 gibi yatıyor ama geceleri deliksiz uyuduğu sayısı çok az zaten. Ramazan geliyor diyorum tüm gün nasıl yapacağım😀 ne zaman uyanma saatleri uzayacak arkadaşlar her yer karanlıkken kalkmak çok koyuyor be
Masalkizinannesi Senossss cocuk 8 de yatiyormus, bazen deliksiz uyuyormuş ve 15 aylikmis aman allahim 😅 15 aylık bir kız annesi olarak hayallerimi yaşayanlar var ve şikayet ediyorlar. Sakasi bir yana çok normal çocukların 6 dan sonra uyanmalari normal karşılanır ve güne başlamaları için uygundur. Bence bebeğinizin uyku düzeni tam olması gerektiği gibi. Bende uykuyu çok severim ama artık kabullendim okul dönemi başladığındada bu saatte uyanmak gerekecek neticede bu duzen yıllarca sürecek yani .
minikpandam-_- Senossss Bir ara kızım 4.5 5 gibi kalkılordu 3 4 ay böyle oldu şimdilerde 6 gibi kalkıyor seviniyorum ne yalan söyleyeyim 7 gibi kalksa havalara uçarım 🤣🤣 ilerleyen yaşlarda belki geç kalkar yeğenlerimde öyle oldu 🌸
Senossss meyra9 benimki kırkında bile uyumadı mecbur 5 aylıkken eğitim aldım bildim bileli erkenden kalkarız çok zor 😭🥲
Maka_Paka Normal mi sizce? 22 aylık bir çocuk en geç 9 da uykuda olması gerekiyor. Büyüme hormonu,beyin gelişimi.. Arkadaşınız uyku düzenini kuramamiş,sizde ondan etkilenmeyin.