Kızlar günaydın 14.5 aylık oğlum var son 10 gündür uykumuz berbat duruma geldi ya gece uyumuyor sabah 5 e kadar yada akşam uyuması saatte yatıyor sabah 6 da uyanıyor bu nedir bu haftalarda atak mı var ? Uyku gerilemesi felan mı var bu durumu yaşayan varmı gün içinde de durmuyor bi mızmızlık var sürekli ? ( DİŞ OLDUĞUNU SANMIYORUM DİŞ İÇİN BELİRLİ ARALIKLARLA GRANÜL SÜRÜYORUZ VE ŞUAN ÇIKACAK Bİ DIŞI YOK )