Deletedmom_108 merhaba önce emzirme sonra sağım şeklinde ilerlemeli siniz. Sütünüz gayet iyi merak etmeyin ebbek şuan 20 30 CC anca içer bazen o kadar bile içemez 🥰 yaşınız uzun hayırlı evlatlar olsun inşallah. Emdiği ile doyuyordur ama anne sütü laktasiftir tamamı sindirilebilir ayrıca mama ya da ek gıda gibi midede ağırlık yapmaz, ağırlık yapmadığı için tokluk hissi mamaya göre geç oluşur . Emme süresine çok takılmayın bebeğin çekişine bağlı bir şey bu benim kızım taş çatlasın 7 -8 dk emer bırakırdı . Bebeğiniz 2 saate bir besleniyor ise sizde her 2 3 besleme sonrası sağım yapabilirsiniz ama bazı bebekler buzluktan çıkmış sütü içmiyor sütünüz ileride boşa gidebilir abartmamak ta lazım