Bebeğim 11 aylık bir haftadır gece emmek için uyanıyor sonra yatağına yatırınca ağlıyor illa bizimle uyumak istiyor öncesinde hep ayrı yatırdım hiç birlikte uyumadık birden istemeye başladı nasıl alıştırmam lazım kendi yatağında uyumaya devam etmesine bide odaları ayırmaya niyetim cardı