Olurmuolurmu Kızlar bebik iki aylık. Dikkatimi çekiyor gözünü kırparken bazen sadece sol tarafı kırpıyor, diğeri açık kalıyor. Bazen de ıkısını aynı anda kırpmıyor. Neden olabilir acaba geçici midir? Başına gelen var mı?
sek_kahve Olurmuolurmu göz doktoruna götürürseniz daha iyi olur bence. Bir de videoya çekin o halini, belki doktorun yanında yapmaz diye göstermek için.
nurkbl pozitifanne06 benim bebiş de son bir haftadır böyle sizin bebişte acaba bir gelişme oldu mu merak ediyorum çok fark edilir değil ama içime kurt düştü
pozitifanne06 nurkbl o zamanlar her şeyi nasıl da takiyormusum ☺️ geçti gitti ne şaşılık kaldı ne bu göz kırpma meselesi 💕 şu an 2 yaşını geçti minik bir canavar yaşıtlarının ilerisinde hiç korkmayın 😁
nurkbl pozitifanne06 yaa çok sevindim sağlıkla büyüsün minik canavarınız ❤️ evet insan her şeyi kafaya takıyor çok teşekkür ediyorum 🥰