Merhaba anneler. Bebeğim 5,5 aylık. Bu 1,5 haftadır falan gece uykuya dalmakta zorlanıyor. Emerken uyur normalde. Ama şöyle kl, emiyor sonra doğrulup oturmak istiyor gibi yapıyor. Doğrultuyorum bu sefer de iki saniye durup tekrar emiyor. Bu böyle devam ediyor 🙄 bugün yamuk yumuk, yarı dik yarı yatar şekilde uyudu ilk kez. Neden olabilir bu?