Uzaybebek Bebeğimi bugün kucağıma aldım bebeğim göğsümü ne yaparsak yapalım göğsümü kavrayamıyor sütüm var ama emmedikçe sütüm azalıyor.Sütümü sağıp biberonla versemmi yoksa tavsiyelerniz varmı
mogz Uzaybebek aynı şeyi yaşadım hala yaşıyorum ben çareyi silikon uçta buldum sağıp da veriyorum arada ama kesinlikle sağmayı emzirmeyi bırakma
mgebtr Benimde bir göğsümü ucu yok diye tutamadı onu sağıp verdim emene kadar da sürekli verdim emdikçe ucu çıktı