yirmiikikasim23 hic sisme falan yasamadim ben kof sislikte olmadi cunku zamanla alisti kilosunu hep ideal almasi gereken kadar aldi gorumcemin cocugunla 100 gr farkla dogdular o sadece anne sutu aldi ve hep kilo araligi hep ayni aralikta gitti egerki sislik olsa gercekten beni doktorlarda uyarirlardi 5. Ayda dogum kilosunun 2 katina ulasnasi gerekiyordu mesela o orandaydi yasina girdi 3 kati olmasi gerekiyor dediler oda olmasi gereken kiloydu ben o yuzden hic oyle seyligini gormedim annemde mesela diyordu hic oyle kof sislik falan yok etleri sıkı derdi zaten sonradan duzene sokuyorlar e bide atak haftasi var zaten o haftalarda nasil memeye duskun oluyorlarsa onlarda mamaya yani 5. Haftada 8. Haftada atak var zaten ben hep istediginde verdim en son yasinda goturdum 10 kg ydu 3450 dogdu 3 kati agirliginda.ben hep verdim istediginde biz bile bazen acikiyoruz yine yiyoruz doymadigimizi hissediyoruz nasil hepimiz ayni degilsek bebeklerde oyle