Bebeğim 39 günlük 3-4 gündür çok huysuz sürekli ağlıyor . Bir günü bir günü tutmuyor . İştahı da azaldı . Yani şöyle 2 buçuk 3 saate bir 75-80 ml ( anne sütü , meme reddi var o yüzden sağarak veriyorum ) içiyordu . Şimdi 2 buçuk 3 saate bir 40-50 anca içiyor . Zor uyutuyorum . Uyutmak için kaç saat uğraşıyorum 5 dakika uyuyor ağlayarak geri uyanıyor . Geri uyutuyorum aynı şeyi . Gazını hep çıkartıyorum , altı hep temiz oluyor nesi var bilmiyorum . Ateşini sürekli kontrol ediyorum ateşi yok . Mesela 2 gün önce sürekli kucakta durmak istedi. Bugün gün kucagimdayken . Dün asla kucak istemedi yere koyuyorum yerde de ağlıyor kucakta da ağlıyor . Ne yapicagimi şaşırdım . Eşim işinden dolayı şehir dışında tek başıma bakıyorum affedersiniz tuvalete zor gidiyorum. Ne bu atak haftası Felan mı ? Doktora mı gotursem napsam ?