Deletedmom266
kizlar nuk biberon hediye geldi bize bikac tane.biberon emziginjn ucu yassi.kullananlar bilir.damakli emzik gibi yani.
bu emzigin basindaki delik yan yüzünde.iste bu delik bebegin agzinda asagiyami gelecek.yukarimi⁉️❓❔❓🤔🤔🤔🤔
Deletedmom266
[bilinmeyen] antikoloik yazisi uste gelirse delijte uste gelmis oluyor.agiz tavanina dogru akacak yani sut.asafiya gelse diline denk geleck.ag gercekten bi mantik bulamadim .nuk un sayfasina yazicam
renkliruya
Arada biberonla veriyorum sütü ve delik kısmını aşağı doğru tutuyorum..